maandag 31 mei 2010

Mini-updates

Hier weer even wat kleine updates die geen eigen blog waard zijn.

Doel 8: Sinds de vorige geocacheblog ben ik nog een aantal keertjes op een zaterdagmiddag even gaan cachen met Finn. Inmiddels heb ik zo in totaal al 12 geocaches gevonden in 2010, dus voor dit jaar ben ik klaar. Natuurlijk blijf ik wel verder geocachen, want door Dayzero kwam ik er weer achter dat het echt leuk genoeg is om tijd voor vrij te gaan maken.

Doel 15: Voor dit doel ga ik 26 dorpen bezoeken die mij tot nog toe onbekend waren. En op een vrijdag pasgeleden deed zich de eerste ideale gelegenheid voor, want ik had een bruiloft in Oud-Beijerland. Omdat we geen daggasten waren, maar wel ook naar de ceremonie gingen , hadden we tussen de ceremonie en het feest tijd genoeg om het dorp te verkennen. Het ligt erg leuk, aan het water, en had meer winkels dan ik verwacht had. Nadat we die onveilig gemaakt hadden en een ijsje gegeten hadden, zijn we heerlijk op een terras gaan zitten aan het water waar we ook gegeten hebben. Hier hadden we trouwens een leuk uitzicht op het mooie gemeentehuis waar we de dag begonnen.
Na het eten zijn we naar Numansdorp gegaan. Hier was het goed te merken dat dit dorp een stuk kleiner is, want het was vrij doods op straat. Ook hier hebben we weer een ijsje gegeten en wat rondgeslenterd, maar omdat er verder niet veel te beleven viel, zijn we al vrij snel richting de feestlocatie van de bruiloft getrokken. Die locatie was overigens wel erg leuk.
De tussenstand: 2/26
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Doel 7: Ik heb de site van de gemeente waar de sportkennismakingscursussen op staan al gevonden en doorgelezen. Er staan leuke dingen tussen (roeien, karate), maar helaas zijn die of al geweest of op onderhandige dagen/tijden. Op de site staat wel dat er na de zomer weer meer sporten bij gaan komen en dat er dan ook nieuwe cursussen van de huidige sporten bijkomen. Wordt vervolgd dus.

Doel 33: Mijn teennagels zjn inmiddels al sinds eind april netjes gelakt, dus ik ben goed onderweg voor deze zomer. Foto's volgen wel als het gelukt is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten