zondag 2 mei 2010

100 dagen!

Heel toevallig keek ik zonet op mijn pagina op dayzeroproject.com en daar bleek dat ik vandaag precies 100 dagen bezig ben met mijn 101 doelen. Er is dus 10% van mijn tijd verstreken en in die tijd heb ik 6 van de 101 doelen gehaald: 6% dus.


Zo op het eerste gezicht lijk ik dus iets achter te lopen op schema, maar omdat ik vrij veel doorlopende doelen en langdurige doelen heb, valt het in werkelijkheid nog wel mee met de achterstand. En het goede nieuws is: ik houd nog steeds mijn blog regelmatig bij (49 posts tot nu toe) en ben nog steeds erg blij met mijn lijst. Waarom? Omdat ik veel dingen doe die ik anders (waarschijnlijk) niet had gedaan en omdat ik veel oude liefdes op hobby- en vrijetijds-gebied herontdekt heb :)

Met veel plezier dus ga ik dus verder, nog 901 dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten