maandag 28 februari 2011

Mini-updates Februari 2

Doel 35: Week 2 van 3 is binnen, ik heb de hele afgelopen week netjes om half elf in bed gelegen :)

Doel 59: Vorige week hebben we "Hartige witloftaart met rode ui en brie" gegeten, het uitprobeersel van februari. (Ja, alweer een recept uit de Allerhande). Erg lekker en ik was ook erg blij met de uitvinding dat er bladerdeeg op rol in bakplaatformaat bestaat (in het koelvak bij de Danerole origamicroissants, ideaal!, bedankt collega's voor de tip).

Doel 5: Ongemerkt ben ik, trainend voor mijn andere hardloopdoelen, al op 75% van dit doel beland, dus dat schiet lekker op. Als het zo doorgaat, ga ik het binnen 3 maanden wel halen, nog voor ik op de helft van mijn 1001 dagen ben (nog 599 dagen te gaan per vandaag).

Doel 41: En dan gewoon omdat het kan nog even een linkje naar het ultrakorte willekeurige Wiki artikel van deze week: Narysov (een plaatsje in Tsjechië).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten