dinsdag 8 februari 2011

Dayzerosite weer online

Het zal de meeste mensen ontgaan zijn, maar de echte Dayzerosite is een tijd offline geweest. Er waren kennelijk wat problemen met de hosting provider. Normaal gesproken niet zo'n probleem en makkelijk te fixen, maar niet als de eigenaar van de site backpackend in India vertoeft. Veel mensen konden niet bij hun lijst en hadden ook nergens een kopietje. Ik was dan ook erg blij met m'n blog, want nu kon ik tenminste verder.
Inmiddels is de site dus weer online wat betekent dat ik ergens deze week m'n lijst daar ook weer eens ga bijwerken, want die staat op dit moment nog op 8/101 in plaats van 16/101 zoals hier.
Ik kwam er trouwens ook achter dat niet 19 maar 20 oktober 2012 mijn einddatum is, dus die heb ik ook hier meteen even aangepast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten