donderdag 1 april 2010

6. Een maand lang elke dag de Wii Fit Test doen

Dinsdag meldde ik al dat het prima ging met het "elke dag de Wii Fit test doe" doel en nu kan ik het bewijs laten zien: het is me gelukt om hem de hele maand maart elke dag te doen.

Eén keer heb ik doordat ik laat thuis kwam en de test pas na middernacht kon doen iets gesmokkeld met de dagen, maar uiteindelijk heb ik hem wel netjes 31 keer gedaan tussen opstaan en slapen gaan :)

Doel behaald dus en weer 5 euro in de pot.

2 opmerkingen:

  1. *O* Ik vroeg me al af hoe je het had opgelost pas! :D
    En dan komt nu de vraag: ga je het vaker doen? :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje sjoemelen met de tijd/datum instellingen van de Wii hielp prima :P
    En ik blij de test natuurlijk regelmatig doen, maar iedere dag gaat me te ver. Een keer of 2/3 per week lijkt me haalbaarder.

    BeantwoordenVerwijderen