dinsdag 16 maart 2010

6. Een maand lang elke dag de Wii Fit Test doen

Misschien was het geen handig idee, want maart is een lange maand met wel 31 dagen, maar ik ga het er toch op wagen: ik ga elke dag de Wii Fit Test doen. Tot nu toe is dat nog gelukt, want de eerste 15 dagen van de kalender vertonen allemaal een vrolijk icoontje.
Hiernaast een screenshot van een paar dagen geleden :) Verder is dit doel nog niet zo makkelijk als het lijkt, want het ging al een aantal keer bijna mis. Zo stond ik een keer nog net op het nippertje om kwart voor twaalf 's avonds op de Wii omdat ik laat thuis was. Ook bedacht ik pas na anderhalve week dat ik eigenlijk vantevoren even had moeten bedenken of we deze maand niet ergens een weekend weg zijn, want dan had ik de test dus ook niet kunnen doen. Gelukkig gaat dat precies goed en staat het eerste weekend niet thuis pas voor begin april gepland. En als het goed is, is dit doel dan al volbracht :) So far so good dus, nog 15 dagen te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten