maandag 1 februari 2010

Waar ik ook nog mee bezig ben...

Vandaag was het maandag en heb ik vanmiddag weer een rondje hardgelopen met collega's. Hierdoor staat de tussenstand van doel 5 nu op 20.4 kilometer. Dit was meteen weer goed voor doel 34 (gezond BMI), maar daar dacht de Wii Fit anders over helaas. Die vond namelijk dat ik 1.3 (!) kilo was aangekomen sinds gisteren. Hopelijk komt dat vooral doordat ik gisteren 's ochtends en vandaag 's avonds heb gemeten, maar dat zien we morgen wel terug hoop ik.
Verder ben ik nog steeds bezig met het lezen van 2 boeken voor doel 48 (ze zijn best dik, dus het duurt nog even voor ze uit zijn).
Ook heb ik me vorige week online aangemeld bij de bloedbank voor doel 36. Als het goed is, krijg ik nog een brief met een bevestiging en een keuringsafspraak, maar die lag nog niet in de bus, dus ook dat wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten