maandag 22 februari 2010

Mini-updates

Om te voorkomen dat het lijkt alsof ik niets meer doe aan mijn doelen, hier weer even wat kleine updates.

Doel 99: Ik heb een spaarpot gekocht bij de Blokker (en daarbij een andere, hele lelijke, gebroken, oops) en daar zit nu 10 euro in voor de 2 doelen die helemaal voltooid zijn.
Doel 5: Ik loop nog elke week minstens twee keer en de teller staat nu op 61.1 km.
Doel 36: Ik heb nog altijd niets gehoord van de bloedbank en zelf ook nog niet gebeld of gemaild. Dat ga ik dus nog even doen.
Doel 48: "God als misvatting" is op één hoofdstuk na uit, dus binnenkort wordt dit 2/10 voltooid.

Verder ben ik aan het zoeken naar welke stereo ik wil hebben en heb ik uit de bieb weer wat nieuwe boeken (leesboeken en Spaanse les-boeken) meegenomen. Het leren schaken laat ik voorlopig even gaan, nu even geen zin in :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten