donderdag 28 februari 2013

Photo a day gehaald!

Een uitgebreide post met mini's van alle foto's volgt nog, maar ik heb doel 21 gehaald. De hele maand februari heb ik elke dag een foto gemaakt volgens de thema's die op de Photo-a-day-site opgegeven werden en deze met behulp van Instagram gepost op Twitter. Eén keer had ik geen verbinding waardoor de foto de volgende dag pas online kwam en één keer had ik wel de foto geaakt, maar was ik hem vergeten te posten waardoor het een dag later werd, maar ik heb ze alle 28 gemaakt, dus missie volbracht.

Verder weinig nieuws. Ik tob al zowat 3 weken met de ups en downs van een halve bronchitis, dus het hardlopen wil even niet zo. Verder gaat het wel heel hard met de tuin, die inmiddels bijna af is, maar nog niet helemaal. Daarnaast heb ik nog wel wat mini-dingen gedaan als het verstrekken van Kiva-leningen (nu 6/25) en het registreren van Euro-biljetten (nu 77/200), maar dat was het dan ook wel.
Binnenkort dus posts met veel Instagrams en foto's van voltooide dingen, nu even uitzieken :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten