woensdag 29 december 2010

Doel 59. Elke maand iets nieuws koken (11/33)

Hierover heb ik al sinds april niets meer geblogd. Het elke maand iets uitzoeken en koken van een nieuw recept gaat namelijk nog wel, maar die recepten netjes opschrijven is een tweede. Laat staan dat ik er ook nog foto's van maak en erover blog. Na wat zoekwerk en denkwerk (ook door de rest van het gezin) heb ik wel achterhaald dat ik dit inderdaad netjes elke maand gedaan heb, alleen weet ik van 1 maand nog steeds niet wat het geweest is :)

De recepten die ik wel heb achterhaald vanaf juni waren (met tussen haakjes de bron):
* Kikkererwtensalade met tonijn (Allerhande)
* Overschotel met zuurkool, geitenkaas en appel (Allerhande)
* Broccoli-courgette taart met pijnboompitten (Vegetarisch kookboekje van het zuivelbureau)
* Preitaart met ham en kaas (Ovenkookboekje van het zuivelbureau)
* Ovenschotel met varkensvlees in zoetzure saus (Ovenkookboekje van het zuivelbureau)
* Kip Madras (www.kokenmetKarin.nl - stond toen op de site, maar komt uit het antipakjeskookboek volgensmij)

Dan tot slot nog een foto van de enige maand waar ik nog foto's van kon vinden: de preitaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten