donderdag 30 december 2010

33. Een zomer lang gelakte teennagels hebben

Ook dit blogje is nogal achterstallig. Op het moment dat ik dit schrijf, is de temperatuur namelijk rond het vriespunt en ligt er buiten al weken een sneeuwlaag die varieert van amper zichtbaar tot zowat 20 cm. Niks zomer dus.
Toch is het wel ooit zomer geweest in 2010 en toen heb ik braaf de hele zomer mijn teennagels gelakt. Wel met af en toe een dagje pauze, dat geef ik eerlijk toe, maar ik heb het wel van april tot oktober volgehouden, dus doel behaald!

Hieronder een kleine compilatie van de (brakke) foto's die ik ervan maakte. Valt het erg op dat ik een voorkeur heb voor blauwtinten? En nee, de foto rechtsonder is inderdaad geen teennagel, maar van die kleur weet ik zeker dat ik hem ook op m'n tenen gehad heb (en hij is zo cool :P )



Hup, weer 5 euro in de pot!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten