woensdag 29 december 2010

De mislukkingen >:)

Met al die verschillende doelen die ik probeer te halen, gaat er natuurlijk ook wel eens iets mis en lukt het niet om een doel in één keer weg te kunnen strepen.

Zo wilde ik tijdens een museumdag in Amsterdam met vriendinnen ook naar het Anne Frank huis, want dat is tenslotte één van mijn doelen (nr.18). Kennelijk hadden meer mensen dat als doel die zondagmiddag, want toen we daar aankwamen stond er een rij die 3 mensen breed was en helemaal de hoek om ging. We hebben nog even geprobeerd of ze een aparte rij hadden voor museumjaarkaarthouders, maar ook dat was helaas niet het geval, dus we zijn snel een ander museum op gaan zoeken. Het Anne Frank huis bezoeken blijft dus nog even onafgestreept op de lijst staan.

Tijdens de Haagse museumnacht was het ook erg druk. Zo druk dat ik weliswaar wel in het Escher museum ben geweest (doel 26), maar eigenlijk weinig heb gezien en gelezen van wat er allemaal was. Omdat ik dit niet helemaal vind tellen, laat ik ook deze dus nog staan op de lijst en streep ik hem niet door.

Voor doel 10 was ik al aardig op weg tijdens en net na onze zomervakantie, maar helaas kwam ik maar tot 3 van de 4 weken toen ik goed ging natellen. Gelukkig heeft m'n zoontje van Sinterklaas weer allerlei spellen gekregen en is december wel een spelletjesmaand bij uitstek, dus inmiddels ben ik alweer goed op weg. Favoriet zijn momenteel Rummicub Junior en Mens-Erger-Je-Niet. Als ik volgende week nog een spel speel, heb ik alvast 1 van 3 te pakken.

Tot zover de mislukkingen, de volgende blog gaat weer gewoon over wel behaalde doelen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten