dinsdag 6 juli 2010

Mini-updates: San Diego editie 2

Wegens een echt te drukke maand kwam het niet echt van bloggen de afgelopen tijd, maar ondertussen heb ik wel vanalles gedaan. Vandaar nu even een suf lijstje (nummer 2) van de dingen die ik in San Diego gedaan heb, zodat ik de achterstand enigzins wegwerk.

Doel 15: A-Z: 26 mij onbekende dorpen/steden bezoeken
Uiterdaad was San Diego een nieuwe en nog onbekende stad, dus dat is 3/26.

Doel 44: A-Z: 26 voor mij nieuwe films zien
Over Killers had ik al geschreven, maar later in de week ben ik ook nog naar "Letters to Juliet" en "Toy Story 3" geweest (tussenstand 6/26). En aangezien ik alleen ging, heb ik daarmee meteen ook doel 23 (Alleen naar de bios gaan) gehaald (dus ook weer 5 euro in de pot).

Doel 21: In de USA naar een honkbalwedstrijd gaan
San Diego is de stad van de Padres en natuurlijk zijn we daar ook naar een thuiswedstrijd geweest. Ze speelden tegen de Orioles, afkomstig uit Baltimore. Het was echt heel tof, want de sfeer in het (mooie) stadion was geweldig. Helaas verloren ze nipt, nadat ze nog bijna in de laatste slagbeurt langszij waren gekomen.
Voor herhaling vatbaar dus en weer 5 euro in de pot.


Doel 33: Een zomer lang gelakte teennagels hebben
In San Diego heb ik weer allerlei leuke lakjes gescoord bij Claire's en mijn teennagels lekker metallic knalblauw gelakt, uiteraard matchend bij m'n nieuwe teenslippers :P Ik houd het nog steeds vol dus.


Doel 9: Boven de 100 gooien met bowlen
Bowling-alleys zijn natuurlijk wel vrij Amerikaans (alhoewel ze in San Diego schaars leken), dus ook dit doel verdiende een Amerikaanse poging. We hebben geloof ik 5 rondjes gedaan en helaas helaas, ik kwam niet hoger dan 95 :'( Op naar drie keer is scheepsrecht dus (hoop ik tenminste)

Doel 68: Foto's maken van 25 verschillende dieren (2/25)
Tja, in een dierentuin is dit natuurlijk een eitje, maar voorlopig maak ik het me nog even niet zo makkelijk. Vrije natuur dus tot nu toe.
1 is de eekhoorn die ik in Balboa Park tegenkwam



2 zijn de zeehonden die we in La Jolla ineens zagen liggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten