vrijdag 30 november 2012

Eind november update

Hier weer een blogpost met allemaal kleine updates, aangezien ik sinds m'n vorige post geen doelen behaald heb. Wel heb ik weer allerlei deeldoelen gedaan, dus ik ben er wel mee bezig.

Voor doel 8 (meedoen aan 2013in2013 op RW.com) heb ik me inmiddels aangemeld om mee te doen en dat gaat dus in januari echt van start.
Verder heb ik ook weer films gekeken: Mr.Smith goes to Washington (uit 1939) en de Hitchcock film Rear Window (uit 1954). Deze tellen allebei mee voor doel 16, waar de teller nu op 3 van 10 staat.

Dit seizoen leent zich natuurlijk ook uitstekend voor de erwtensoep die ik als onderdeel van doel 45 (10 nieuwe soepen) zou maken. Met een recept van Koken met Karin lukte het helemaal. Tijdens het koken was ik even bang dat ie te dun zou blijven, maar dat kwam ineens vanzelf goed zoals duidelijk te zien is op de foto :D

Omdat het ook weer is om lang in bad te liggen (na een koud rondje hardlopen bijvoorbeeld) was dat een mooi moment om het eerste gezichtsmasker voor doel 36 uit te proberen. Het werd een chocolademasker van Dr. v.d. Hoog en dat beviel prima.

De laatste update voor vandaag is dat ik ben begonnen aan mijn Wreck this journal (doel 67). Het is een soort creatief vernielboek met op zowat elke bladzijde een opdracht om het boek op te leuken of nog meer de vernieling in te helpen. Sinds ik er aan begonnen ben, woont ie in m'n tas en hij wordt er al niet mooier van, maar dat is helemaal prima.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten