dinsdag 23 oktober 2012

Lijstjes!

Zoals eerder beloofd volgen hier wat lijstjes :) Allereerst de 26 films die ik gekeken heb voor mijn filmalfabet (doel 44):
A Atonement
B Bride Flight
C Cera una volta il West
D 27 Dresses
E Eternal sunshine of the spotless mind
F Friends with benefits
G Gooische Vrouwen
H Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1
I In time
J The Joneses
K Killers
L Letters to Juliette
M Music and Lyrics
N The Notebook
O Oorlogswinter
P Parfum
Q Quiz Show
R Revolutionary road
S Sex and the City
T Toy Story 3
U Uptown Girls
V Vanity fair
W Whip it
X X2
Y Young Victoria
Z Zoeken naar Eileen
Dan de 5 soorten vis en schelpdieren die ik at voor doel 62:
1 Heilbot
2 Mosselen
3 Vongole
4 Zeebaarsfilet
5 Barramundi
Verder heb ik veel lijstjes die niet af zijn. Zowel van behaalde doelen (elke maand een nieuw recept uitproberen bijvoorbeeld), als van doelen die halverwege zijn gestrand. Uiteindelijk heb ik namelijk onder andere 15 van de 25 origamimodellen gevouwen, 17 van de 26 bands beluisterd, 5 van de 10 taarten gebakken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten