vrijdag 24 januari 2014

Doel 100: Nieuwe doelen verzinnen voor V3 :)

Net als bij mijn eerste Dayzerolijst heb ik ook in V2 het doel "Maak een nieuwe 101 doelen lijst" opgenomen. Nou heb ik nog dik 500 dagen te gaan, maar regelmatig zie ik lijsten van andere posters in het Dayzerotopic op Fok! leuke doelen voorbij komen of kom ik online projecten/challenges tegen die me perfect lijken als Dayzerodoel. Zonde om al die leuke ideeën per ongeluk weer te vergeten, dus ik houd ze allemaal bij.
Een aantal voorbeelden:
  • Doe een bioscoopdag met minstens 3 films
  • Doe mee aan een zwemvierdaagse
  • Fotografeer alle straten van Monopoly (standaard NL-versie)
  • Haak een vlaggenslinger
Zo heb ik nu al 27 doelen voor mijn derde lijst bedacht en nog een stuk of 5 ideeën die nog wat strakker gedefinieerd moeten worden voor ze erbij mogen :)
Nog geen 101 dus, maar ik heb ook nog even ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten