maandag 19 september 2011

Druk bezig :)

De afgelopen week heb ik één doel helemaal behaald en weer wat deeldingen gedaan.

Het doel dat ik behaald heb, is doel 52: level 100 van Farmville halen :) En nee, dat gaat nog steeds nergens over, maar het staat wel mooi in een screenshotje :P




Ook heb ik het boek Atonement van Ian McEwen uitgelezen. Een tijd geleden heb ik de film gezien voor m'n filmalfabet-doel, maar toch wilde ik ook het boek nog lezen. Daar heb ik geen spijt van gekregen, want dat is nog mooier dan de film. Het boek staat trouwens in zowel de allertijden lijst (doel 47) als in de 200x lijst (doel 48) dus dat is wederom twee vliegen in één klap.

Voor doel 51, tien documentaires kijken, ben ik blij dat Louis Theroux weer uitgezonden wordt. Dit omdat ik zo zelf niets hoef uit te kiezen en omdat ik houd van zijn stijl van docu maken. De titel van deze docu was "African hunting holiday". Het ging over jachtvakanties in Zuid-Afrika waarbij toeristen grif geld neertellen om in privé-parken soms zowat tamme dieren neer te schieten en mee te nemen als trofee. Nou is jagen sowieso al iets waarmee ik niets heb, maar dit was echt te stupide voor woorden.
De aflevering van deze week (over plastische chirurgie) had ik helaas al eens gezien, dus die telt niet mee. Dankzij de leeuwen en rare toeristen toch al 8 uit 10.

Uiteraard heb ik ook deze week weer foto's gemaakt (maar dat is niet zo moeilijk als je dochter 3 wordt :P) en een willekeurige Wikipedia pagina bekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten